Barbietrend

Címkék

">

akkor is : NYÁR!

2013.06.01. 20:47

szerző: Barbietrend

Az idei június is csak úgy kezdődik, mint a tavaly októberi.

Hűvös, esős, felöltözős. :)

Gondoltam tanácsolom, hogy "szúrjunk ki az időjárással, és öltözzünk naptár szerint..."

Amihez nem is lenne másra szükség, csak a legújabb kollekciómhoz hasonlóan egy fürdőruhára, és egy kalapra, ami megvéd az erős napsugarak ellen.

Most ez csak Barbie virtuális világában megoldható,hiszen még télen sem libabőrözik egy szál miniruhában a műanyag társadalom. :)

Nem titok, hogy a kedvenc témám a tenger, a napfény, és a vidámság.

Matrózszettek után elkészítettem az idei szezon első bikini és fürdőruha kollekcióját.

Ez számomra azt jelenti, hogy lassan egy éve, hogy elkezdtem a mütyür termékek gyártását,hiszen már tavaly is volt pár hasonló próbálkozásom.

A tavalyiakkal ellentétben ezek nem horgoltak, hanem kötéssel készültek.

A horgolt fürdőruháknál az volt a problémám, hogy bármennyire is vékony szállal dolgoztam, a felület soha nem lehetett olyan egyenletes felületű, mint a kötéssel készített.

Ehhez viszont ugyanúgy horgolófonalat használok, mert vékonyabbak, és a felületi struktúrája is megfelelőbb hozzá.

A két fürdőruha között viszont nem csak fazonbeli különbség van, hanem további szál vékonyítás is.

A piros-rózsaszínű színátmenetes hímzőcérnából készült, mert a horgolócérnából nem találtam hozzá megfelelő színűt a boltban.

Az óriáskarimájú kalap is első, a maga nemében, hiszen eddig csak filcből készítettem, ezzel szemben ez most fehér farmervászonból készült.

Aprólékosan minden része eldolgozott, és erős, strapabíró darab.

Mindkét fürdőruhához színben passzoló virággal, és szaténszalaggal díszítettem.

Melyik tetszik jobban?

SAM_1126.JPG

SAM_1110.JPG

Címkék: fürdőruha Barbie Varrás Kötött Barbie ruha Barbie Kalap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr465337443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása