Barbietrend

Címkék

">

Hogy hogyan kerül a baba fejére a műanyag kötözőzsinór, és hogy vettem a bátorságot az eredeti babahaj eltávolítására?

Ez csakis egy kedves Ismerősöm  "műve". :D

Amikor megláttam hogy Ő is egy baba hajának átültetését tervezi, akkor kicsit meglódult az én fantáziám is ez ügyben.

A legelső baba, amit fotózásokhoz használtam modellként, az egy gyerekek által félig lekopaszított szőke baba.

Kép0510.jpg

Egész addig, míg Teresa, a Fashionista típusú baba "át nem vette" a modell szerepet, addig sokat lehetett látni a fotókon.

Bizonyos szögből készített képeken, fel sem tűnt a drasztikus hajnyírás, de profilból fotózáskor elég erősen látszottak a tüskésre lenyírt tincsek.

Ezért is, mikor elterveztem hogy felturbózom a frizuráját, kevésbé aggódtam, hogy mi lesz , ha nem sikerül annyira jóra.

Elvégre ez az első ilyen "operációm", de az arca annyira szépre megfestett, hogy gondoltam, egy próbát megér.

Aztán amikor kiszedtem az eredeti hajat, akkor azért pár napig hagytam pihenni.

Tulajdonképpen elkezdtem megbarátkozni a kopasz Barbie képével, amiről sajnos fotót nem készítettem, de képzeljünk el egy szép arcot, kopasz kobakkal.

Na, igen az első ami Nekem is eszembe jutott így, az Sinead O' Connor. :)

Ráadásul az Ő esetében , nem mellesleg, még egy csodálatos hang is párosul a két előző jellemzőhöz.

Az új hajat úgy terveztem, hogy ha már egyszer tőlem függő stílusú lehet, akkor legyen igazán különleges.

Még jó, mert tudtomon kívül a legolcsóbb, és legkényelmesebb megoldást választottam.

A már említett kedves Ismerősöm tanácsára a hajat műanyag kötöző zsinegből készítettem.

A frizura, egy barokk stílusú, feltupírozott, paróka hatású hajköltemény terve volt.

Ehhez pedig a két elvárás a kissé műanyag hatás, és a hófehér szín volt.

Azóta is azt gondolom, hogy nagyon jó választás volt, főleg így első próbálkozásra.

A hajat szinte szálanként kellett beültetni, miután a zsineget szétbontottam, és vékony elemi szálaira fésültem Boróka tanácsára.

Mikor már félig elkészült, láttam hogy a terveim és a valóság igencsak közel járnak egymáshoz, és ettől újabb lendületet kaptam.

Így, 2 nap alatt a hajbeültetést sikerült befejezni.

A babát kifejezetten Barokk stílusú puffos, csipkés, és korabeli hatású ruhák bemutatására fogom modellként használni.

A paróka hatású babahajat, még szándékozom tovább díszíteni, a ruhákhoz illő toll, és gyöngy díszítő elemekkel, a tökéletesség kedvéért. :)

SAM_2328.JPG

SAM_2321.JPG

Címkék: Barbie Babahaj Barokk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr275704791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása