http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

A kis családom, lassan megszokja, hogy bizonyos jeles napokra, saját készítésű ajándéktárgyakkal (is) kedveskedem.

Ennyi édesszájúaknak szánt, ékszeres doboz legyártása után, már magamnak is kezd gyanús lenni a dolog, hogy ki is az édesszájú???? :)

Nem titok, hogy egy kis csokoládéval általában megvesztegethető vagyok. A kevésbé jó üzleti oldalam ezzel is érzékeltethető, sokszor a kérésre teljesített varrásokért, átalakításokért, nem fogadok el mást, csak csokit kérek munkadíj gyanánt.

Ámbár ez nem jelent töménytelen édességfogyasztást, mert ugye mindent csak mértékkel....

Az ajándék készítésre visszatérve, a szeretet egyik kifejezéseként használom a lehetőséget.

A tudat, hogy maradandót alkossak, és az hogy kitudja X-év múlva is azt a pillanatot adja vissza, amire az átadásra került, nagyon doppingol. Egy Nőnek pedig egy cuki ékszertartó doboz, szerintem mindig jól jöhet.Illetve nem lehet soha elég sok, vagy elég nagy belőle.(Pont olyan mint a csoki :)  )

Egy Húggal, és egy Nővérrel pedig van kinek ilyet készíteni.

Ez most egy új technikával készült, nagyon könnyen kivitelezhető, és bárkinek, még a kevésbé ügyeskezűeknek is ajánlom az elkészítését.

A tetőre drót segítségével rögzítettem a gyertyatartót, a díszeket ragasztottam, a dobozra pedig kétoldalas ragasztószalaggal rögzítettem a torta külső rétegeit.

A belsejébe is dekorgumiból vágtam bélést, és erre írtam a Születésnapi köszöntést, illetve a dátumot, hogy minden egyes kinyitásnál még ez is emlékeztesse az Új tulajdonosát a Jeles napra, illetve a készítőjére.

Nem csak ékszertartónak tudom elképzelni, minden más, apró tárgyak tárolására is alkalmas.

Erős, mert a konzervesdobozt mint ismerjük végtelenidejű tárolásra tervezték, és strapabírásra méretezték. A kétoldalas ragasztószalag pedig szó nélkül, és erőteljesen ragaszkodik hozzá.

A Tető karton alapra készült, erre ragasztottam fel a felső gumilapot, aztán a dróttal rögzítettem a gyertyatartót, és ezután a tető belső is kapott egy gumiréteget, ami éppen akkora, hogy a doboz belső peremei közé befér, és ez rögzíti lecsúszás ellen , és a pontos tető elhelyezkedését biztosítja.

A tetejét tetszés szerint lehet díszíteni.

Íme a dobozka:

SAM_1714.JPGSAM_1718.JPG

A gyertya lángja persze nem természetes, csak egy kis fotómanipuláció.

A fotós keze viszont eredeti, és megegyezik az alkotó kezével. :)

Hamarosan újabb Barbie ruhákkal jelentkezem!

Címkék: Ékszertartó boboz

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr505539671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2013.10.05. 11:17:29

Kedves Barbitrend! Én is nagyon büszke vagyok arra, hogy már kaptam Tőled ajándéko(ka)t. Tortát is. Vagyis csokitortát mintázó ajándékot. És még fel is van szeletelve!:) És milyen jó volna, ha az életben is ekkora szelet tortákat árulnának a cukrászdákban!!!:) Irigylem a barbiejaimat, amikor szülinapot ülnek e tortacsoda mellett.:)
Puszi.
süti beállítások módosítása