http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

Konyhai szett, újratöltve

2013.11.05. 14:19

szerző: Barbietrend

Két igazán kedvenc stílusom van a babaruha készítés során.

Az első, a saját elképzelés szerinti, többnyire vicces, de mindenképp egyedi ruhadarabok, kiegészítők.

A második pedig, a finom, nőies, és elsősorban a nagyközönség számára megszokott stílusú Barbie baba ruhák.

Mindkettő igen nagy türelmet, és aprólékos munkát igényel. Általában a másodikra van többnyire igény, de az én szívembe mégis inkább az első típus van az első helyen.

Ezt onnan is könnyen észre lehet venni, hogy ha a második stílusból varrok többet, akkor rögtön ezután, készítek egyet az elsőből, ami többnyire nem megrendelésre készül.

Nem tudom mennyire voltam így érthető, szerintem aki ismer, az tudja hogy miről is fecsegek.

A következő szett is az imént említett első kategóriába tartozik.

Már készítettem hasonlót, ami nemrég Kisgazdára talált, és most ennek a második verzióját varrtam meg.

Tulajdonképpen, ha valaki folyamatosan követi a blogon látható munkásságomat, akkor észrevehette, hogy a kedvenc témám az édesség, a cukrászság.

Nem kell messze menni, elég csak a második bejegyzésemig. :) De ott vannak még, az édesség formájú ékszertatók, az epres csokitorta,  a vattacukorlány ruha, és a szakács szett is. 

Most a tervem, az  eredeti cukrász munkásruha ,mini változatának elkészítése volt.

SAM_1950.JPG

A kabát, 2 db mini patenttal záródik az elején.

Mini gombok helyett 3D hatású textilfestéket használtam, amely mosható, vasalható, és le nem vehető.

A sapkára torta mintájú matricát vasaltam, amely szintén mosható, és vasalható.

A mosás 30 fokon, kézzel nyomkodós technikával, nem dörzsölve. Vasalni pedig alacsony hőfokon lehetséges.

Azért arra a vasalásra, nagyon kíváncsi lennék. :DDD

SAM_1933.JPG

Címkék: Varrás Barbie ruha Cukrász

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr945616158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2013.11.05. 21:35:22

Itt vagyok, itt vagyok ma is.:) Természetesen én is az elsők között szeretném látni a legújabb költeményt.:) Nagyon cukrászos. Igazi egyenruha. Még el tudnék képzelni hozzá egy barna vagy fekete csinos hosszúnadrágot. A kedvencem a sapi. A kis matrica is nagyon aranyos rajta. Ám a csúcs a teteje: mint egy felfordított ragyogó selymes fehér édes tojásfehérjéből készült habcsók...:) Mmmm....:)
Igen, azt a vasalást én is megnézném.:)
Pedig egy ilyen helyre kis kackiás egyenruhának mindig ráncmentesnek kell lennie!!:)

Barbietrend 2013.11.05. 22:51:15

@violababa:

Ott a pont!
Elvégre csak egy szál alsóneműben a köpeny alatt, mégsem dolgozhat Barbie a cukrászdába. :)
Annyira aktuális volt a mai bejegyzésem, hogy a háttérként felhasznált gyúródeszkát fotózás után, használtam egy kis süti sütésre.
Linzerkarikákat sütöttem, mert holnap vendégeket várok. :)
Jöhetnél Te is, várlak szeretettel!!!!
:)
Ünnepelünk! ;)
süti beállítások módosítása