Barbietrend

Címkék

">

A következő bejegyzés,abból a szomorú apropóból született, miszerint Cipő, a Republic együttes frontembere eltávozott, Elszállt a kismadár...

Szeretném ezáltal is kifejezni az együttes, és a munkásságuk iránt érzett tiszteletemet, így ragadom meg az alkalmat, ehhez készítettem egy kis apróságot.

Sosem tagadtam, hogy az "alkotásaim" nem csak az értékesítés, hanem  saját magam szórakoztatása miatt születnek, és valószínű hogy tovább bővítem még a Republic-os kollekciót.

Amit ezúttal,  nem kereskedelmi forgalomra szánok.

A legkisebb (méretű) Republic rajongó:

 

SAM_0744.JPG

A sálat kézzel hímeztem, és a szemmértékemen kívül, mást nem használtam hozzá. Ez miatt persze, nem lett tökéletes, az eredetihez képest.

A fotózáshoz, a korábban készített mellényt, a stílusa, és a színei miatt választottam.

Az együttesben,az "X" faktort az első perctől kezdve nem kell keresni, hiszen bemutatták már párszor, hogy Ők maguk az "X" faktor, tetőtől, talpig.

Én személy szerint, a tini koromban, az együttessel váltott leveleikkel, a Tőlük kapott ajándékokkal, nagy becsben tartott tiszteletjeggyel, a koncerten dedikált Republic pólómmal, a koncertjeiken átélt önfeledt bulizással, a hangszálakat nem kímélő "éneklés" élményével, és minden más élménnyel amit rajtuk keresztül érezhetünk át, "gazdagodtam".

Nem is fűznék hozzá mást, mint hogy:

Nyugodj békében Cipő!

Szép volt Republic!

Vissza!

Vissza!!

Vissza!!!

Címkék: Republic Barbie Sál

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr445132692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2013.03.14. 22:21:07

Kedves megemlékezés, csatlakozom hozzá minden barbiebabámmal...
A Republic szerintem nagyon karakteres, saját(os) hangú és stílusú együttese volt és remélem, lesz is a magyar könnyűzenei palettának. Bár már semmiképpen nem ugyanaz, mint Cipővel.:(
Egy szép emléke lesz az én életemnek is. Üdv.
süti beállítások módosítása