http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

" Nekem mindenem...

2013.02.14. 18:38

szerző: Barbietrend

...a Farmerem,ha jó megáll a szőnyegen! "

 

SAM_0609.JPG

Márpedig ez a mini farmer segítség nélkül teszi ezt.

A napokban készítettem, és rögtön mutatom a modellel együtt.

Az utolsó pár ruha, ami készült, már-már a habos-babos irányba kezdett hajlani, és úgy gondoltam ideje visszakanyarodni oda, ahol kezdtem, csak a stílus egyensúly miatt.

Bár itt eddig nem találkozhatott vele senki, hiszen nagyjából 2 hónap telt el az első pár ruha gyártástól az első blogbejegyzésig. Azt pedig nem töltöttem fel, hogy mi készült korábban.

Azok között volt pár Farmernadrág, farmer overál, farmerszoknya, és még jó pár egyéb ruha.

Azokkal "törtem be a piacra", és ez így már a második farmerkorszakom lett.

Történetesen ez most egy enyhén trapéz szabású, így képes erre a "produkcióra".

A modell pedig már ismert, íme:

SAM_0595.JPG

SAM_0593.JPG

Címkék: Barbie Varrás Barbie ruha Barbie Farmernadrág Barbie Farmer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr525080714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása