Barbietrend

Címkék

">

Vigyázz, Kész! Hastánc!

2013.08.13. 16:57

szerző: Barbietrend

Az hogy a posztjaim közt pár nap szünet adódik, még nem jelenti azt, hogy szünetet tartanák a szabás-varrás-alkotás folyamataiban is.

Az történt hogy az egyik kis Unokahúgom hastánctanulásra adta a fejét, illetve a hasát. :)

Persze hogy a technika elsajátítása, és a koreográfia tökéletes betanulása az elsődleges, de azt hiszem hogy a speciális ruha varázsa , sokat jelenthet.

Amikor megkaptam a szükséges anyagot, kissé "égnek állt a hajam" csak mert ilyet eddig nem varrtam.

Legalább is ami az anyagot illeti.

Extra rugalmas , fürdőruha készítéshez alkalmas anyagból készül. Gyakorolnom kellet  a kezeléséhez egy pár centit, új öltéstípust választani, hogy a varrat is megfelelően rugalmas maradhasson, és az idegrendszerem kellet "alfa tudatállapotba beállítani".

Mindent beleszámítva, elégedett vagyok még magam is a végeredménnyel.

A fizettség pedig egy hastánc bemutató volt ott rögtön, a kész ruhában.

Szeretném megőrizni az Unokahúgi inkognítóját, és ezért is hogy ne csak beszéljek, hanem meg is mutathassam, lemodelleztem, Barbie baba méretre a ruhát.

Ehhez a széleket nem mindenhol dolgoztam el, viszont ez egy pozitív tulajdonsága az anyagnak, hogy nem minden irányba foszlik.

A mini rózsákat is kézzel formáztam.

SAM_1539.JPG

További képek, illetve egy kis hastánc bemutatóval felérő képsorozat pedig, a Barbietrend faceebok oldalán tekinthető meg.

Címkék: Barbie Hastánc Varrás Barbie ruha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr705459304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása