Barbietrend

Címkék

">

Az újrahasznosítás, és a használati tárgy készítés is szerepel a forradalmian új Barbie termékeim gyártása során.

Baba méretű zongora ,kartonpapír, sörös doboz, gyufaszál felhasználásával, amelyből egy ékszertartó doboz született.

Fő alkotórészeit tekintve kartonpapír, magasfényű tapétával bevonva.

A zongora lábait, saját kezüleg faragtam ki fából, majd akrilfestékkel festettem, és lakkoztam.

A billentyűk szintén fából, a feketék egyesével gyufaszálból, akrilfestékkel, és lakkal kezelve.

A zsanérok készítésénél nagy segítségemre volt a könnyen formálható sörös doboz, amelyből egy hurkapálcika segítségével igen erős és megbízható zsanérpántot alakítottam ki.

A lábak felcsavarozásánál is a sörös dobozból vágtam ki alátéteket, hogy véletlenül se szakadhassanak át a csavarfejek a kartonon.

Miután ezt így pár szóban leírtam, olybá tűnhet hogy gyorsan elkészült,  ehhez képest napokig dolgoztam rajta, bár soha nem órákat, csak épp egy keveset.

Ezért is, és a helyenkénti speciális megoldásaim miatt, de a dobozka nem kerül eladásra, így ez most egy ajándék Tőlem , Magamnak. :)

SAM_1428.JPGSAM_1429.JPGSAM_1410.JPG

SAM_1421.JPG

Címkék: Barbie Zongora Ékszertartó boboz

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr315407528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2013.07.17. 22:05:30

Na, látom, látom, de én úgy gondolom, hogy nem jól fogalmaztad azt a mondatot, mert valójában: nagy szám a zongorád! Sőt: bomba nagy szám!:) Így képen nagyon jónak tűnnek az arányai, mert a hangsúly a zongoratesten van inkább, ami a funkcióját is jobban kihangsúlyozza. A szépen formált lábak pedig még ráadásként emelik a szépségét.:)

violababa 2013.07.17. 22:10:29

És nagyon tetszik a lehelletfinom kottatartó is. Jó lenne egy kicsit közelebbről is megszemlélni, hogy milyen mintázata van, mert sajnos azt nem látom elég jól. Szívecskéket vélek felfedezni benne, de lehet, hogy csak képzelgek... Szívhez szóló dalok alá való...:)

Barbietrend 2013.07.18. 09:40:28

@violababa:
Tökéletesen igazad van, és most pótoltam a lemaradt képet, de ahhoz velem kell hogy gyere, ide, hogy megmutathassam:

www.facebook.com/Barbietrend/photos_stream

Na, és külön köszönet jár Neked Violababa, mert a drót lehetősége a kottatartóra nekem eszembe sem jutott , azt Te találtad ki!Köszönöm!
süti beállítások módosítása