Barbietrend

Címkék

">

Tavaly, farsangi időszakban a Nővérem azzal hívott fel, hogy segítsek, mert a legkisebb unokahúgom Csingilingnek szeretne öltözni az iskolai farsangon.

Gondoltam miért ne ,bár akkor még fogalmam sem volt róla hogy azt eszik, -vagy isszák.

Utánanéztem gyorsan a neten, és megvilágosodtam, hogy miért is ez lett a választás, és hogy kicsoda az a Csingiling.

Egy kis harmatos virágszálnak mi más lehetne a vágya, mint egy édes kis Tündérnek beöltözni. :)

Csingling, (Tinkerbell) egy barkácstündér,aki teljesíti a Tündérekkel szemben tett minden követelményt.

Elsősorban van szárnya,csupa szeretet, a Természet a lételeme, és ha nem tévedek, egy virágból született.

A ruhája is a természetből alkotott, szoknyája virágok leveleiből készült.

További ismertető jelei: A cipőjén van 1-1 fehér bolyt ,és egy csengő ami csilingel.Valószínű,hogy ettől kapta a  Csingiling nevet.

A ruha a jelmezbálba elkészült, és egész jó helyezést ért el a Kisgazdája benne.

Azóta már többször eszembe jutott hogy le kellene modellezni Barbie méretbe, de csak most sikerült megvalósítanom.

Széles szaténszalagból készítettem a ruhát,nem szerettem volna azt a letisztultságot és a könnyedséget feláldozni a tökéletes szabásvonalakért, és így a varrást egyéb más technikával helyettesítettem.

A levelekhez a szatén azon tulajdonságát használtam fel,miszerint 100%-ban műszál, így a hő, egész pontosan a sugárzó hő hatására megolvad.

Láng felett kell nagyon pontosan manőverezni, hogy a széleket tényleg összeolvassza, de 1mm-rel sem tovább, illetve a láng ne tegyen benne további sérüléseket.

Ezzel a technikával készíthetők a szatén virágok, rózsák is. Sőt valódi bőrt is lehet ezzel a módszerrel formázni.

A szárnyakat filcből készítettem,és miután kikeményítettem, még úgy tűnt hogy nem kerülhetem el a további merevítést,és a  szárny hátuljára  drótot hajlítottam, ami fehér, és nem anyagidegen a fílc mellett.

Ráadásul a végeket is eldolgoztam, hogy ne tehessen kárt a ruha új kis tulajdonosában, sem a ruhában.

A cipőket horgoltam,és annyi hiányossága van,hogy nem került rá csilingelő csengő,mert azt ilyen piciben sajnos nem találtam sehol.

SAM_0716.JPGSAM_0721.JPG

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr85114432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2013.03.06. 19:59:05

Tavasztündérke a hóvirágok között - nagyon szép kép, igazi tavaszi hangulatot áraszt. Köszönöm a kellemes élményt.:)
A pomponos tündércipellő pedig igazán egyedi, még eddig sehol máshol nem látott kreáció.:)
Üdv.

Barbietrend 2013.03.06. 20:41:25

Nagyon köszi az elismerést!
További hasonló élményokozással jelentkezem még a jövőben is!
:)
süti beállítások módosítása