http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

Talár

2013.02.27. 10:24

szerző: Barbietrend

Az utóbbi időben amiért nem jelentkeztem,annak megvolt az igen pontos oka.

Pontos ,de még inkább fontos.Nekem legalábbis nagyon, hiszen vizsgákra készültem.

A piaci igényeknek megfelelvén új szakma felé kellett nézni.Nem lehet ám kérem szépen csak varrásból, kreatívkodásból megélni.Nagy szomorúságomra.

Így alakult, hogy 1,5 éve újra iskolába kezdtem járni.

A "gyümölcs" pedig mára beérett.(Egész pontosan tegnapra.)

LEVIZSGÁZTAAAAAAM, és a csoporttársakkal együtt,átvehettük a bizonyítványt!

Már nagyon vártuk ezt a pillanatot, és én személy szerint már előre dolgoztam, ami le sem tagadható,hiszen egy olyan ruhát készítettem, ami ezt az utolsó pillanatot teszi még ünnepélyesebbé.

A boltomban már kapható,pár napja, de itt sem szerettem volna szó nélkül hagyni.

Ez a miniruha pedig, egy Talár, a hozzá illő mini Talár sapkával.

Íme:

SAM_0638.JPG

Ma pedig új képek is készültek, ezzel a Szlogennel: "Pózolj Bizonyítvánnyal".

Mivel Én nem vagyok az a Pózolós, fényképezkedős típus, így a főszerepet ismét a Talárba öltözött Barbie kapta. :)

bizonyítvány.jpg

Címkék: Varrás Sapka Barbie ruha Barbie Kalap Barbie Talár Talár Talár sapka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr435107809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása