Barbietrend

Címkék

">

Csipkés bőbuggy

2013.01.18. 10:28

szerző: Barbietrend

 

Mutasd a fehérneműd, megmondom hogy ki vagy!

 

 

SAM_0297.JPG

Nagyi ????

:D

Te vagy az????

...akkor most jöhet a magyarázat.

Egy lelkes "rajongóm", és egyúttal kedves barátom,a napokban küldött pár videót, exkluzív kiadású Barbie-ról, egész pontosan Marie Anntoinette mására készített babáról.

Rendkívül precízen kidolgozott ruhája,és stílusa hamisíthatatlan,eredeti Mattel.

Nem is tudjuk talán elképzelni, hogy mennyi híres tervező, dollárnemszégyelnivalót kaphat azért, hogy megtervezi, és egy kis team pontosan megszerkeszti, kiszabja és összevarrja a tervezett ruhát.

Na, szeretnék én annak a team-nek a tagja lenni, szakmai pályafutásom netovábbja volna.

Tehát, a ruha, és azon belül, egész pontosan a szoknya alatt, a korhű bőbugyingó,ami annyira megfogta az említett kollegínát :),merthogy ezen stílusú ruhák a szíve csücske.

Nekem is nagyon megtetszett, és ha már így alakult, szabtam-varrtam, és készítettem hasonlót, amit csipkével, és saját készítésű masnival, kis gyönggyel díszítettem.

Kevés olyan jó érzés van, mintsem adni valamit úgy, önzetlenül,hogy tudod, aki kapja, mennyire fog örülni.

Ráadásul egy babaruha kevés anyagot igényel, ez pedig minimálisat.

Annál inkább pontosságot, és technikát, hogy a varrógép alatt tudjam tartani, hiszen a méreteit talpszélességben is mérhetném.

Ez tehát az újdonságom.

Viszont nem is én lennék, ha nem terveznék tovább, és már nem lenne készülőben a csipkés csoda , és a hozzá tervezett Barbie ruha.

Folyt.köv.

Címkék: Barbie Varrás Ruha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr555024286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása