Barbietrend

Címkék

">

"Lehetnék Én is....NYUSZI!"

2013.01.11. 12:09

szerző: Barbietrend

Az eredeti "Barbie gyár" képes, a játékokat mindíg új színben,új megközelítésben, a gyerekek számára vonzóvá tenni.

A "Lehetnék én is...." kollekcióból már nagyon sokféle létezik.

Mindenesetre én is elég jónak tartom,hiszen a kisgyerekeknél is már nagyon fontos a jó példa mutatása,és a valóság megismertetése.

A nyuszi jelmezzel nem ez volt a célom,csupán a vicc kedvéért alkottam meg hozzá a szlogent:

"Lehetnék én is... NYUSZI!"

Időben még messze van a Húsvét,de ezzel is sürgetni szeretném a Tavasz érkezését.

Persze hogy nem elégszem meg ennyivel,további terveim vannak ez ügyben is,és így további nyuszilányok érkezése várható hamarosan.

Addig is az elragadó Nyuszilány:

SAM_0190.JPGSAM_0187.JPG

Címkék: Barbie Kötött Fashionista Barbie ruha Barbie Nyuszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr925012005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása