Barbietrend

Címkék

">

Hello, Kitty?Nem, Barbie!

2012.10.14. 15:10

szerző: Barbietrend

2012-10-14 14.34.32.jpg

Az úgy történt hogy a bojtos sapi amit korábban kötöttem,megmozgatta a fantáziámat.

A fülek szinte adottak voltak,onnan pedig a cica feje amit csak bele kellett kötni az elejébe.

Bár a füleket végül is térbe horgoltam hozzá,így még élethűbb.A masni és azok a kusza bajszok is fonalból készültek.

Aztán ha már egy sapka,készült,kellett hozzá még valami.

A kis táskát a rózsaszín fonalból horgoltam,és a filcből készült cica fejet rá varrtam.

A Csíkos pulóver,színeiben és fazonban az én egyik kedvenc felsőm szinte tökéletes mása,azzal a különbséggel hogy ez jó néhány mérettel kisebb.

2012-10-14 14.35.53.jpg

Címkék: Barbie Hello Kitty Táska Sapka Pulóver

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr574847896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása