Barbietrend

Címkék

">

2013-06-25_19_11_20_1372231663.jpg_765x621

Ezúttal olyan dolgot szeretnék megmutatni, ami nem Barbie témakörben készített, de fontosnak tartom megmutatni, hogy kicsiből is lehet nagyot alkotni,nem csak nagyból kicsit.

Előszeretettel készítek születésnapra, névnapra, vagy bármilyen jeles napra ajándékba a családtagjaimnak, barátaimnak olyan dolgot, amit én sajátkezűleg készítek.

Olyankor mikor erre van időm, nem is az ajándék lesz a legfontosabb, csak hogy magamból, valami olyat adhassak, amiről a megajándékozottnak mindíg is eszébe fogok jutni.

Mondják hogy a sajátkészítésű ajándék mennyivel értékesebb, hát én is bízom ebben, hogy ezt a megajándékozottak is így látják.

A Nővérem születésnapjára készítettem ezúttal egy kis meglepetést, ezt a csokitortaszelet formájú, ékszertartó dobozt.

Az alapja fából készült, karton és dekorgumi oldalakkal, csipke rávarrással.

A tetejét is kartonnal merevítettem, és azért hogy ne deformálódjon el, körberagasztottam öntapadós tapétával.

Erre szabtam ki, és varrtam meg a csokibarna szaténbevonatot, majd egy kis vatelin réteggel adtam meg a vastagságát.

A tetejére a díszítést filcből készítettem,  a tejszíncsíkot pedig csipkeszegőből imitáltam hozzá.

Ami nem látható, hogy az alját fehér akrilfestékkel festettem le, majd fekete festékkel ráfestettem az aktuális dátumot.

Miután megszárat a festék, lelakkoztam, hogy ne kophasson le.

Ezzel remélem hogy időtállósága mellett olyan hasznos ajándékot készítettem, és adtam ami mindíg is emléke lesz az idei jeles napnak. :)

 

 

 

 

Címkék: Csokitorta Ékszertartó boboz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr795378531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása