http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

A Vattacukorlány

2013.06.05. 14:37

szerző: Barbietrend

A már oly sokszor megreklamált időjárásunknak szeretném először is üzenni:

"Héééé, Te ott, mi akkor is nyarat csinálunk, ha nagykabátot is kell felvenni hozzá!!!"

:)

Ámbár kacérkodtam a gondolattal, hogy mégiscsak egy esőkabátot készítsek a boltom polcaira.

Merthogy van hozzá kiváló alapanyagom, de azért csak küzdök még az előre eltervezett projektjeimmel.

Ez a legújabb, egy régóta kigondolt ötletem alapján készült.

Szerettem volna egy  vidámságot, friss érzést keltő, valami cukorkaszínű dolgot alkotni.

Miután a terveim összetalálkoztak a megfelelő anyaggal, már csak megvarrni kellett.

A ruha hagyományos, egyszerű szabású, nagyon finom anyagú pamutpuplinból készült.

Ehhez készítettem egy virágos fejdíszt, amit hajba, fejre, de a ruha derekára kötve is nagyon mutatós.

Nem törekedtem a túlbonyolításra, így értem el azt a könnyedséget sugalló feelinget, amit szerettem volna.

A vattacukrot pedig melyik kisgyerek ne szeretné, és mivel úgy gondolom hogy mindegyikőnkben ott van "az a kisgyerek" akik voltunk anno, ezért  remélem, hogy ezzel sikerült kissé felébreszteni minden kedves látogatómban.

SAM_1163.JPGSAM_1148.JPG

Címkék: Varrás Ruha Barbie ruha Vattacukor

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr535345512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása