http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

A napokban már nem bírtam a bennem lévő alkotási vágyat visszafogni, és meg kellett hogy varrjam a ruhát, amit nagyjából már két hete kiszabtam, és előkészítettem.

Amiért eddig nem készült el, az az, hogy napok kérdése, és megkezdődnek a vizsgáink.

Így tehát a tanulás, és a felkészülés az elsőrendű.

Ez is lazítás képpen,pihenőidőben készült el.

A pöttyös szoknya ismerős lehet, ebből az anyagból varrtam a Minnie Mouse ruhát is.

Aztán megihlettek a pöttyök, és jöttek a tervek, ami szerint a népviselet, a népi motívumok, és minden ami magyar, jómagyarosan fogalmazva "Hungarikum" kap főszerepet.

Ez még valóban csak az első ilyen modell,a többiről, pedig majd a maga idejében.

Ráhangolódásképpen felidéztem a már említett igen rövidre sikerült néptáncos múltam, és a tánctábor varázsát.

Ami azt illeti, igazán sikerült akkoriban elvarázsolnia, mert a hely, ahol kislányként tánctáborban voltam, Csurgó városa.

Nagy valószínűséggel szerepet játszott ez abban, hogy a középiskolai tanulmányaimat ott végeztem, és így, vagy úgy felidézhettem annyi év elteltével az ott átélt emlékeimet.

Íme, a kalocsai mintákkal díszített, általam készített néptáncos viselet, Barbie méretben.

SAM_0425.JPG

kalocsai.jpg

"Járd meg a táncot régi módra

 Járd meg a táncot régi módra."

 

Címkék: Varrás Barbie ruha Kalocsai minta

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr545052071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása