Barbietrend

Címkék

">

"Romantische Cowgirlische"

2013.01.11. 11:44

szerző: Barbietrend

A Romantikusabb, Vagány csajoknak készült ez a két újabb garnitúra a Western szettből.

Már megoldódott a forma tökéletes megtartásához szükséges, keményítés problémája is.

Már amennyiben az probléma lenne,de egyáltalán nem volt vele semmi gond,csak csupán hogy nem ismertem ,és ezidáig nem használtam semmiféle keményítőszert ruhákhoz.

A Nagyanyáink idejében mindenki ismerhette,ingeket,blúzokat,ágyneműt,és sokféle más ruhaneműt keményítettek vele.

Anno,népi táncos múltamban (amely igen rövidre sikeredett) hallottam, hogy az alsószoknyákat is így tudták olyan szép tartásúvá varázsolni.

A piroshoz hasonlót már készítettem,ez most az "inverze".

A piros a domináns,a fekete a díszítőszín.

A Rózsaszínhez is a feketét használtam,amivel erős kontrasztos hatást lehet elérni.

Bár így is nagyon elégedett vagyok,de még a Rózsaszín-Barna kombináció is terveimben van,ami nagyon barátságos és meleg hatású eredményt hozna.

piros-fekete.jpg

rózsaszín-fekete.jpg

Címkék: Barbie Barbie ruha Mellény Cowboy Cowgirl Western Barbie Barbie Kalap

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr405011968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása