http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

Az utóbbi hetekben jóval kevesebbet tudtam a varrással foglalatoskodni, mint szerettem volna.

Ez annak köszönhető, hogy újabb vizsgára kellett felkészülnöm. Azt, hogy megérte-e az áldozat részemről, még ezek után fog kiderülni.

Az viszont tény, hogy már nagyon vártam, hogy leülhessek végre szerkeszteni, szabni, varrni.

Ahogy belecsöppentem a barokk stílusú ruhák világába, éreztem, hogy ez az ami a szívemhez mégiscsak közel áll.

A stílus finomsága, eleganciája, és romantikája , ami megérintett.

A mini ruhák készítésénél az egyik kedvenc vonalam a humor és a vidámság, de most már tudom, hogy a másik a kifinomultság.

Valahogy azt érzem, hogy minden egyes ilyen stílusú ruhában rejlik némi titokzatosság.Talán a csipkék  okozzák.

Rengeteg terv van a fejemben, és lehet hogy ezeknek csak egy része fog elkészülni valaha is, de az biztos, hogy szeretnék több időt tölteni vele, mint mással.

Ezért is mertem megtenni újra azt, amit már egyszer tettem.

Az első, sikeres Babahaj átültetése után, kacérkodtam, egy fiú baba hajának átültetésével is.

Most is, mint korábban, Boróka, a Barbiesztori alkotója volt a "Mentorom".

Az Ő bátorsága, és példamutatása nélkül valószínű hogy nem mertem volna nekiállni a műveletnek.

Volt egy "Liam herceg" típusú fiú babám, ami korábban került a birtokomba, és miután szembesültem a karjának rögzítettségével, hatalmas csalódás ért, hiszen ez a ruhák bemutathatóságát maximálisan akadályozta volna.

Ezért is kezdtem el keresni mozgatható végtagokkal rendelkező Fashionista Ken-t.

A keresés csak addig tartott, hogy szokásos konyhai bevásárlóutam során "kacsingatott felém" egy igen kedvező árú, a feltételeknek megfelelő karú "Ryan" nevezetű baba a bevásárlóközpont polcairól. :)

Tudtam, hogy szükségem lesz a jövőbeli terveimhez Rá, és így kölcsönös lett a szimpátia. :D :D :D

A következő képen, a már hajátültetés első stádiumán átesett Liam, az új jövevénnyel:

SAM_2562.JPG

Remélem a humor átmegy a soraimon keresztül. :)

Annyira megörültem neki, hogy hiába volt a fejembe, hogy csak tanulnom kellene, hogy esténként elkezdtem a ruhák szabásmintáját szerkesztgetni.

Az első megrendelésem fiú baba ruhára, Borókától kaptam, méghozzá a sorozataihoz szükséges szereplő, "Julián De La Cruz" tervezett ruhája volt:

Julián.jpgApróbb változtatásokat beszéltünk meg rajta, és így ezek alapján készítettem el a ruha darabjait.

SAM_2593.JPG

Még ha nem is tökéletesen lett a mini ruha az eredeti lekicsinyítése, akkor is azt gondolom, hogy a lényeget sikerült "beleültetnem".

Végül pedig, de nem utolsó sorban, "Liam" herceg az új, stílusú , rizsparóka hatású fejtetővel:

SAM_2587.JPG

SAM_2591.JPG

Hamarosan tehát a már említett barokk stílusú férfi ruhák, miniatürizált változatát mutatom be, saját készítésben.

Köszönöm a figyelmet! ;)

Címkék: Barbie Varrás Ruha Fashionista Barokk

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr935804675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2014.02.09. 10:14:55

Hát itt vannak a férfiak!! És megérkezett Princ Liám Pompadóró is!:)) Nagyon-nagyon jó lett!!!! Ilyet parókaként is tudnál csinálni? És a ruha is nagyon tetszik. A nadrág pöpecül áll Ryan-nek, ezt nem minden nadrágvarrónak sikerül elérni! A mellény és a köpeny is a szakértésedet dícséri.:) Egy kicsit láthatnánk többet a kézelő csipkéjéből? Igazad van, valószínűleg a csipkéknek is nagy szerepe van abban, hogy a barokk annyira titokzatos, varázslatos divatirányzat.
Nagyon vártam már ezeket a képeket és nem csalódtam. Sőt. Gratulálok! És várom a további barokk ruhácskákat.
süti beállítások módosítása