Barbietrend

Címkék

">

Karneváli hangulatban

2014.01.13. 12:18

szerző: Barbietrend

Elsőként, innen is, Nagyon Boldog Új Évet Kívánok Minden Kedves Követőmnek, és Ismerősömnek!

Az történt, hogy egy számomra is gyönyörű ruha megvarrására kaptam felkérést, még december elején.

Amikor elkészült, a ruha alapján kaptam újabb rendeléseket a ruhára, különböző színekből, az első ruha lila volt, aztán varrtam egy barnát, és most egy bordót.

Mindhárom ruha esetében, az összeállításnál kicsit módosítottam, attól függően, hogy láttam jónak.

Mikor elkezdtem hasonló tartású, és selymes fényű anyag ügyben kutakodni méteráru boltokban, ráakadtam erre a szatén fényű, de erős tartású anyagra, ami nem más, mint a szatén zsorzsett.

A ruha egyik különlegessége, hogy a saját plisszérozású szaténszalagból, nagyjából 6 méter a szükséges mennyiség.

A Bordó ruha fotózásánál, már a saját készítésű paróka hatású babahajú, babát tudtam modellként alkalmazni.

Készítettem egy báli legyezőt is, ami egy következő ruha bemutatásához készült feketére, arany díszítéssel.

Ez a ruha jelképezi elsőként, a Karneváli hangulatot, a 2014 -es esztendőben.

A folytatás is karneválinak ígérkezik, és tartogat további meglepetéseket, és igényes, kézműves alkotásokat!

Szeretettel várok továbbra is Mindenkit, itt, és a Barbietrend facebook oldalán!

SAM_2369.JPG

SAM_2374.JPG

SAM_2379.JPG

Címkék: Varrás Barbie ruha Barokk

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr655756182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2014.01.19. 14:18:53

Ennek az anyagnak gyönyörű a színe és az esése. A fazonhoz illő mindkettő.
A legyező teszi tökéletessé ezt a ruhakölteményt, apróság ugyan, de pont az ilyen apróságoktól lesznek még elevenebbek ezek a régmúlt korokat idéző darabok.
Csak - ki tudja hanyadszor is - ismételni tudom magam: tetszik.:)

Csurik 2014.01.19. 18:29:49

Köszönök mindent, azt is hogy itt vagy Velem, és hogy hajlandó vagy ismételni a dolgot, a véleményed hangoztatván. :)
Puszi!
süti beállítások módosítása