http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

Tilda babák

2013.12.08. 15:45

szerző: Barbietrend

Egy kedves ex Kolléganőm, egyben kedves Barátom kérésére, ismét Tilda baba varrásba fogtam.

Inkább, Tilda típusúként említeném, hiszen a "Tilda" név nem csupán egy testalkatra korlátozott gyűjtőnév, hanem az alapanyagtól, a technológia pontos alkalmazására is vonatkozik.

Sajnos a közvetlen lakókörnyezetemben nincs lehetőségem valódi Tilda alapanyagokat megismerni, csak a világhálón található linkeken keresztül tudom felmérni, az anyag igényességi különbségét.

Amit még a nyáron mutattam be, az is ezekből az alapanyagokból készült, lenvászon keverék a teste, és vatelin a bélésteste.

Annyit tudok, hogy egy 5 éves Kislány karácsonyi ajándéka lesz a baba.

Ilyenkor, mindig elkészítem képzeletben, a magam kis mércéjét, amit most is igen magasra tettem.

Az első, és legfontosabb elvárás a babával szemben, hogy kedvességet és szépséget sugározzon.

A második, ami szinte erősen vetekszik az elsővel, a strapabírósága.

Azt tudni kell azért a Tilda típusú babákról, hogy általában nem kisgyerekek részére készülnek, hanem lakásdekorációs, hangulat kifejező célokra.

Hát ez a baba most kifejezetten babázós célokra alakított, erős,biztonsági varrásokkal, és cserélhető ruhákkal.

Először is kitaláltam, hogy egy nagyon csini kabátot varrok rá.

Aztán miután kész lett a bélelt kabát, rá kellett jönnöm, hogy az öltöztethetőség még kevés, könnyen öltöztethető kell hogy legyen.

A kabát ujját elég bőre terveztem, hogy a  testhez varrt karokat is bele lehessen tuszkolni, azzal viszont nem számoltam, hogy a baba vatelinnel töltött keze majd nem akarja annyira a felvételt.

Nagyon ügyeskedni kellet vele, hogy kibújjon a kézfeje a helyére.

Így ezt a kabátot a már meglévő Tilda Valentina kapta.

Helyette pedig varrtam egy szintén bélelt thermo pelerint.

Mindkettő baba kapott lábbelit is, az egyik egy korcsolyacipőt, a másik pedig egy prémes szárú csizmát.

Az új baba nevet nem kapott, ez az új kis Tulajdonos dolga lesz, miután Karácsonyra megérkezik hozzá. :)

SAM_2252.JPG

SAM_2244.JPG

SAM_2247.JPG

Címkék: Varrás Tilda baba

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr295681676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása