Barbietrend

Címkék

">

Barbiesztori

2013.08.14. 16:42

szerző: Barbietrend

Olyan meglepetésben volt ma részem, amitől egyben leesett az állam, földbegyökerezett a lábam, és mosolyra szélesedett az arcom, azóta is hasonlóan "szép" látványt nyújtok. :D

Egy "Fabrika Falva" nevű, kreatív dolgok készítésével foglalkozó, kedves facebook-os oldalismerősöm, újabb blog elindítását kezdeményezte.

A téma a Barbie babák, és a körülöttük alkalmazható kreatív alkotás.

Nem kizárólag a környezet megalkotása, és annak leleplezése az oldal fő mondanivalója, hanem kedves kis történetekkel , egy Barbie világban készített sorozat indult útjára.

A meglepetés számomra igazán az volt, hogy az oldal jobb sávjában a Barbietrend oldal is meglett nevezve, mint inspiráló oldal.

Ó, ez nagy megtiszteltetés számomra, és innentől kezdve igazi kommentelő is lehetek.

Leszek is, hiszen a Barbie világba belecsöppent társaimnmal időnként jó összefogni, biztatást adni, és a hihetetlen mennyiségű lehetőségek között segítséget, és inspirálást nyújtani.

Mostantól a Barbitrend jobb oldalsávjában az Ő linkjükön keresztül is elérhető az oldal, amit érdemes figyelemmel kísérni, hiszen a történet még csak most kezdődött, és a folytatása következik.

Na, ki tart Velem, egy  Barbie mozira?

SAM_1570.JPG

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr85460644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GhmLaura 2013.08.14. 21:29:57

Kedves Szerző!

Néhányszor végigfutottam mind-e bejegyzést, mind a többit, csak hogy lássam, én vagyok ennyire kukacos, vagy csak itt fogalmazott érdekesen. Fennakadásom oka elsősorban a többes szám:
"Mostantól a Barbitrend jobb oldalsávjában az Ő linkjükön keresztül is elérhető az oldal" Egy link van jobb oldalt, pedig sokkal több blogger van itthon, akik megérdemelnék, hogy nagyobb nyilvánosságot kapjanak, persze megértem, ha egy-egy közülük önnek konkurenciát jelenthet, és nem szívesen reklámozza őket. Emellett eltörpül a ragozás, amely megint érdekessé teheti a mondatot:"Barbie világban belecsöppent".
Kérem, figyeljen eme apróságokra, amelyek befolyásolják az olvasókat. További sikeres munkát! Üdv: Laura

Barbietrend 2013.08.14. 22:17:40

@GhmLaura:
Kedves GhmLaura!

Köszönöm a nyomdai hibákra való figyelemfelkeltétététést. :)
Javítottam a betűhibát, bár a jelentés nem módosult, de valóban az összes nyelvtani helyességet figyelembe véve nem a világban csöppent, hanem a világba.
Na igen, ami a linkelést illeti, bekell hogy valljam, most találtam csak rá a lehetőségre hogy miként tudok másokat is bemutatni ílymódon.
Akit arra érdemesnek tartok , saját megítélésem szerint bemutatok, nem konkurencia kérdése.
A konkurencia fogalmát csak az ismeri igazán aki nem a saját ötleteiből, és fantáziájából merítkezik, hanem másokra "építkezik".
Én nem ismerem a fogalmat.
Vannak Barbie témával, ruhákkal érintett ismerőseim, akik szerintem ezt pontosan tudják. A többi pedig nem számít.

Üdvözlettel:
Barbietrend

violababa 2013.08.15. 22:35:19

GhmLaurának: Tehát ön egy kreatív és művészlélek embernek tartja magát. A fikázásban és a nyúzásban lehet ezeket a tulajdonságokat a legjobban kiélni?
Ha már fikázunk, 'kreatívan', akkor tegyük ezt szellemesen, ne pedig jellegtelenül és stílustalanul. És lehetőleg ne olyan hibákat fikázzunk, amit mi magunk is elkövetünk... Némi empátia sem árt: olyan embereket szúrjunk ki, akik "megérdemlik" a nyúzást. És olyasmiért ostorozzuk őket, amiben valóban "bűnösök". Barbietrend nem volt jó választás. És a konkurenciától való félelem emlegetése sem.
Elmesélek most valamit. 25 évvel ezelőtt egy művészeti középiskolában végeztem, jelmez-és díszlettervező szerettem volna lenni, de nem vettek fel a főiskolára. Sajnos nem a művészet a hivatásom, kenyérkeresetem. 1 évvel ezelőtt eldöntöttem, hogy megvalósítom régi nagy álmomat és újra varrok babaruhákat barbie babáknak. Elkeztem gyűjteni őket és gondolkodtam egy blog indításán, ami egy barbie baba életéről szólna. Az ebben a témában való nézelődés közben akadtam rá egy barbie babára való farmernadrágra az egyik kereskedelmi honlapon, amit meg is rendeltem. Amikor megkaptam, megdöbbentem, hogy milyen gyönyörű, profin megcsinált darab, és ezt muszáj volt közölnöm azzal, aki készítette, akitől vásároltam: a Barbietrend írójával. Azóta is szinte napi kapcsolatban vagyunk, több mint egy tucat kis alkotását vásároltam már meg és többet kaptam tőle ajándékba... Rendszeresen ajánlunk egymásnak a témába vágó blogokat és rácsodálkozunk mások ötleteire, tehetségére.
A Barbietrend-blogot azért indította az írója, mert szerette volna a babákkal kapcsolatos ötleteit másokkal is megismertetni, a kis tárgyak és ruhák készítésekor érzett örömét másokkal is megosztani és másoknak is örömet szerezni vele. A s a j á t kreativitását mutatja meg a világnak. Ez a blog r ó l a szól. Amiről egy kreatív ember blogjának szólnia kell. Mások blogját ajánlgatni - vagy fikázni - csak egy lehetőség, de a blogírást szerintem nem elsősorban erre találták ki...
Vettem a fáradtságot és megnéztem a bejegyzéseit. Azt gondolom, az interjúkészítés értékesebb, intelligensebb blogtéma, ennél kellene maradnia... Üdv: Violababa

Barbietrend 2013.08.16. 09:47:46

A Szerző üzeni:
Megtaláltam a lehetőséget a vezérlőben.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ez egy kedves stílusú blog, a kedves, és eme témában érdeklődő embereknek.
A GhmbztkalLauráknak köszönjük, nem kérjük a részvételt, mert nem tartozik az imént említett csoportba.
A blog alkotója ezentúl is megőrzi alkotói szabadságának eme lehetőségét, mind a ruhákra, a Témára,a blog tartalmára, és a fogalmazásra vonatkozóan.
Továbbá elhatárolódik a jövőben is a rosszindulattól---örökre.
süti beállítások módosítása