http://www.meska.hu/Shop/index/12028

Barbietrend

Címkék

">

Sweet Dreams

2013.08.07. 13:06

szerző: Barbietrend

Anyagbeszerző úton jártam a napokban.

"A pöttyök maradtak, a színek jöttek."

Csokibarna alapú, fehér apró pöttyös, és rózsaszín fehér tűpettyes textileket vettem.

Most a rózsaszínből készített ruhát szeretném bemutatni.

Előtte viszont szeretnék egy kis történetet elmesélni.

Ehhez visszakell ugranunk az időben, kb.30 évet.

Akkor még csak Ziácskának neveztek, és a leginkább viselt frizurám a két copf volt a fülek felett. :)

Az akkori aktuális hálótársam egy nagyméretű plüss nyuszi volt.

Egyik éjjel aggódva riadtam fel, és kapcsoltam fel a villanyt.Mire az Édesapánk ijedten belépett a gyerekszobánkba, és megkérdezte hogy : "Mi a baj?".

Mire Én: "Nem adtam fel a nyuszira a pizsamát! ".

:))))))

Akkor Apu megnyugtatott, hogy jól alszik a nyuszi anélkül is.

Viszont ez a kis emlék valamiért annyira elevenen megmaradt, hogy talán ezáltal megértem a babapizsama készítésének fontosságát, így felnőtt fejjel.

A gondoskodás része, a babák éjszakára való, pizsamába öltöztetése.

Egy, az eddigiekhez képest, csinosabb darabot készítettem, szintén szemmaszkkal szettben.

Rózsaszínben pedig, csakis rózsaszínű álmok jöhetnek!

SAM_1530.JPG

SAM_1526.JPG

Figyelem!

Mackók érkezése várható! Hamarosan....

Címkék: Barbie Varrás Barbie ruha Szemmaszk Pizsamaparty

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barbietrend.blog.hu/api/trackback/id/tr45449586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violababa 2013.08.07. 21:46:58

Ez az!!!! Erre gondoltam!:)
És nagyon kedves, megható történet, amit a nyuszi pizsamájáról írtál, egy nagy lájkot adnék érte, ha tudnék.
süti beállítások módosítása